Dag 25 Castel del Piano โ€“ Lago di Bolsena 76,40 km (2183,7 km totaal)

5.30 - 12.05

Vanmorgen wel koffie en thee, rustig aan... Nog steeds donker en hop, daar gingen de beentjes weer! Eerst klimmen, zooooo dat voelden we wel! Vanmorgen zouden de stevigste heuvels komen, aan het einde van de dagrit nog een paar kleine klimmetjes. We rijden wederom lekker. Het donker is snel opgelost en dat is wel fijn. Morgen toch maar een half uur later vertrekken. Wederom ontbijten bij zonsopkomst, dit keer met uitgebreid beleg: laagje pesto, rucola sla, mozzarella..... mmmmm! (Het brood was dan wel keihard, want dat was van de dag ervoor, maar het zorgde wel voor een goed bodem, haha).

Lekkere stukken afdalen, rottige stukken afdalen, twee stempels, paar hete stukje steil omhoog, supermarkt gemist, 76 km totaal, camping iets na 12.00 uur. Das lekker, hoeven we geen siesta te houden tussendoor, maar kan dat gewoon aan het meer! Met een gehuurde strandstoel, met parasol! Das wel goed te doen. Morgen nog zoiets dag, als ik het boekje mag geloven. Dan wel 10 km minder. Nu lekker genieten van het kratermeer met zwart zilver zandstrand en de zonnnn. Op advies genieten we daar extra van hier, want in Nederland komt hij niet zo vaak langs, hoorden we... Het schiet nu echt op, onze tocht, 'nog een klein stukkie' ;-). Twee dagen 65 en 75 km...