Dag 27 Lago di Vico - Rome!!! 70,55 km (2326,01 km totaal )

6.00 - 11.25

Omdat de camping 4 km van de route af ligt, en we slechts één heuvel overmoeten om een stuk af te snijden, kiezen we ervoor om niet terug te rijden naar het zuiden en dan weer naar het noorden voor de route, maar de berg te bedwingen. Op de vroege ochtend, iets na 6 uur klimmen we. We gaan bijna 200 meter hoger! Wel ff trappen, maar daarna mogen we afdalen en komen we weer op de route. Dat is toch wel 7 km gewonnen.

Daarna fietsen we lekker door, klimmen wat, dalen wat, één keer pauze en we zien in de afdaling Rome liggen!! Nog wel ver weg hoor, maar wel leuk.

Nog even boodschappen en dan de camping. We kunnen gemakkelijk naar het centrum, dus dat gaan we straks wel doen als het weer wat minder heet is. Siesta in ere houden dus!Reitsmaheeft ons de weg naar Rome laten zien, wij hebben het gedaan!

Er komt nog een laatste verhaal over de laatste dagen, maar dat doe ik wel als ik thuis ben. Nu lekker genieten van het bereikte...

Dikke zoenen en veel liefs,

Kelly

sjaan

ik vind het een geweldige prestatie van jullie: proficiat!

Marja

Jullie zijn er, GEWELDIG!!

XX

Josina

Wat super! Ben trots op jullie toppertjes! xxx

Leonie

Heey Kelly en Kees!
Wat een topprestatie hebben jullie geleverd! Leuk om je reisverhalen te lezen, het leest erg lekker weg (je kan wel columniste worden!). Hoe lang blijven jullie nu in Rome? Nou geniet ervan, hebben jullie verdient!
Veel liefs, Leonie

Tea

geweldig ,wat een prestatie,Ik liep wel wat achter met lezen maar ben weer bij,ben net terug uit frankrijk van een schildersweek was ook heel fijn.kellebel en kees gefeliciteerd en we spreken jullie hopelijkgauw.