Dag 8, Estella – Logrono 51.26 km (576,95 totaal)

Iets voor 10 uur gaan we weer weg. Eerst een stempel halen in Estella, toen klimmen, op zoek naar de eerste bakker of supermarkt. Na10 minuten hoor ik achter mij mijn naam en zie daar Anja fietsen!Zij was al een paar uur onderweg enis ook op zoek naar een supermarkt. Na de boodschappen gaanwe met z'n drieën op zoek naar denaar water-én-wijntap!Daarna zou Kees weer verder gaan, want de heuvels zouden niet afnemen en de kilometers die hij opeen dag doet, zijn mij deze vakantie te veel. We ontbijten en tappenwat wijn uit de muur.Best te drinken, neem een bodempje mee. Het is tenslotte nog vroeg! Kees gaat er weer vandoor en samen met Anja ga ik verder. Rustig klimmen, lopen, snel afdalen. Gezellig kletsen. Vaak rusten we even, Het is heel warm en een erg droge hitte. Water is bijnaop en dat is lang niet meer gebeurd. We rijden veel links rijden i.v.m. schaduw aan die kant van de weg. In Viana het stadje bekeken en eenterrasje gepakt. Eten bestellen mocht niet meer om 15.00 uur. Rond 16.30 uur kwamen wein Logrono aan, bijzondere stad, beetje creapy feelings, voel me er niet echt thuis. Eerst maar eenijsje. De ijssalon ligt zo mooi langs de fietsroute dat deze zaak alleen al met pelgrims goed loopt. Bij het informatiecentrum gevraagd naar eenhostel. Er is nog plek voor 1. Ik ga naar decamping, iets verderop. De plaats is te klein voor mijn tentje, dus moet ik een beetje improviseren met de voortent.De camping schijnt van alles te hebben, van tennisbaan totzwembad, maar ik heb alleen het stukje gezien van de ingang tot mijn tent en van de tent naarhetsanitairgebouw.Ik ben moe, typ kort mijn verslag en dan slapen! Lang slapen...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!