Dag 7, Puente la Reina – Estella 24,68 km (525,69 totaal)

Vroeg wakker, veel gesnurk vannacht. Ja veel... Van de 16 mensen snurkten er 2.En niet zo'n beetje ook.Eén van de twee leek wel te stikken. Gedurende de nacht heb ik veel mensenuit de zaal zien vertrekken voor een beetje rust, die dan na een half uur weer terugkwamen.Ik ben zelf ook maar evennaar beneden gegaan, alsje zo erg wakker ligt, is dat wel even fijn. Iets later komt Nahim ook naar beneden. Uiteindelijk ga ik weer slapen. Rond 5 uur gaan de eerstewandelaars alweer op pad en voor ik het weet is het7 uur en ben ik er bijna nog als enige.Dus ook maar op tijd weg, hier een nacht blijven is niet echt aantrekkelijk. Ik hoor van Kees dat hij waarschijnlijk tot Estella gaat, dus als ik daar ook ben, is dat wel gezellig. Omdat de poort nog op slot is en niemand de sleutel heeft, moet defiets binnendoor. Ik had net alles naar buitengesleept en op mijn fiets gedaan, kon ik alles in tegengestelde volgorde herhalen. Ikben hier trouwens wel een bezienswaardigheid. Er komen wel meer fietsers hier, maarkennelijk is er geen zo zwaar beladen als ik.Zelf heb ik wel erger gezien, maar ach... De meeste mensen hebben geen kampeerspullen meer bij zich. Maar ik ben blij dat ik die nog heb, hoef ik niet in die refugio's of albuerges te slapen. Veel heuvels, warm, heet. Om 11.40 uur ben ik op de caming. Ik licht Kees in en hij zou zijn best doen om hier ook te komen.Om 19.00 uur kwam hij aan. Eerst mocht hij niet meer naar binnen, tot ik erbij kwam en aangaf dat ik het al had gevraagd. Hij had gezegd dat ik zijn vriendin was en er al even stond. Hij kon gelijk doorlopen. We hebben veel kunnen bijketsen, was weer erg gezellig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!