Het is alweer bijna zover!

Met het prachtige weer van de laatste weken en een blik op de kalender, is de voorpret al in volle gang. De route is uitgestippeld. Zo moeilijk was dat trouwens niet: Eerst LF7 naar Maastricht en dan langs de Maas tot een honderd km Frankrijk binnen. Check voor het stukje Frankrijk langs de Maas: http://www.cdt08.com/upload/carnet_de_route_voie_verte_trans_ardennes.pdf

Wel bijzonder om weer aan mijn blog te werken. De laatste keer was aan het einde van mijn zomervakantie. Alweer zoveel gebeurd in de tussentijd, veel ook dankzij die vakantie, waar ik met een warm gevoel aan terugdenk. Dat fietstochtje naar Brussel moet trouwens nog steeds een keer gebeuren. Al was het voornemen dit te doen wel aanleiding tot veel leuks.... We zijn er nuwel met de trein en auto geweest. In Brussel zelf fietsen is wel gelukt.

Maar goed, deze vakantie... nog een paar dagen. Eerst nog Koninginnedag, dan een dag om bij te komen als dat nodig mocht zijn, en dan.....!!! Wat een heerlijk gevoel. Kees heeft mijn fiets inmiddels wat veranderd. Nou ja,behoorlijk wat: Andere derailleur, nieuwe standaard, andere trappers, nu met SPD (Blauwe plekken en eenzere knie heb ik er al aan overgehouden toen ik ging 'oefenen' en de verkeerde voet los geklikt had), ander achterwiel, nieuw achterrekje, nieuwe lowriders.... Aardig wat dus. En het rijdt geweldig! De afgelopen weken fiets ik bijna alles naar school. Callantsoog enMiddenmeer zitten standaard in de werkweek en het is een prima afstand om weer een beetje conditie op te bouwen en te wennen aan het feit dat ik een grotere kans heb om van/ metmijn fiets te vallen.

Alle spullen moeten nog worden gepakt, maar de paklijst is al klaar. Er kan weer minder mee dan de vorige keer. Ik denk dat ik 12 à 13 dagen weg zal zijn. Dit keer laat ik niet alleen mijn katjes thuis, ook mijn andere skat. Wel een gek gevoel, een nieuw gevoel.

Ik houd jullie weer op de hoogte met mijn blog, vond het altijd leuk te merken hoeveel mensen er al lezend met me mee fietsten.

Met dezelfde zin, dezelfde voorliefde, hetzelfde einddoel als in 2009.
Bekende taferelen, een fijn en vertrouwd gevoel op de fiets, een bekende fiets en toebehoren...
Een nieuwe reis, nieuwe route ennieuw avontuur.

Op naar Frankrijk!!

Reacties

Reacties

monique

Spannend! :D
Genieten!
XXX

Lida

Jeetje, wat vliegt de tijd!!

Makkelijk zo'n handige Kees! Jammer dat we zondag al weg waren.

Liefs, Lida

Marja

Lekker hoor weer naar het ons zo vertrouwde Frankrijk! Heerlijk, lekker genieten van alles wat er op je pad komt, carpe diem, ik zie uit naar je verhalen! Houdt Kees zelf ook een blog bij over zijn avonturen in 't Veld?

Liefs mama

Wilma

Goede reis Kelly & Kees, geniet er van!
Jos en Wilma.

Josina

Hey Zussiee!!!

Alvast heel veel plezier!" Ik fiets weer gezellig met je mee met je verhalen!" XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!