Dag 21 Bologna – Monte di Fò 67,94 km (1876,03 km totaal)


8.55 - 16.00


Onder de muggenbulten gaan we nog voor 9 uur op pad. Het weer was geweldig (warm/heet)!! Dit om de ergste hitte in de bergen te vermijden. Niet helemaal gelukt, of liever gezegd helemaal niet. Om 14.00 uur exact begonnen we aan de zwaarste klim van de dag. Verder nog een paar stevige klimmen de Appenijnen in. Het viel me niet erg mee, het klimmen. Het was erg heet en mijn benen hadden niet zoveel zijn. En ik wilde Kees niet te lang laten wachten, dus ging ik wat over mijn grenzen heen. Dat ga ik morgen anders doen. De uitzichten waren wel aardig, niet geweldig mooi, ben een beetje verwend met Frankrijk en ook met de Alpen. We ontmoetten wederom aardige mensen en krijgen een stempel in Lionoli. Vandaag niet veel kilometers, maar wel moe.
De camping is levendig en we staan op een veldje met twee mensen die te voet naar Rome zijn. Ze zijn 80 dagen geleden vertrokken uit Friesland. Knap hoor! En ze hebben ook zo'n pelgrimspaspoort als wij. Met ongeveer net zoveel stempels, hahaha...
Morgen gaan we naar Firenze (Florence), daar proberen te shoppen dan!

Reacties

Reacties

sjaan

Lijkt me heel zwaar om te klimmen in die hitte en dat om 2 uur 's middags- knap hoor, ik doe het jullie niet na!

Marja

Als je Kees voor laat gaan, alvast naar de camping, heb je kans dat de tent staat en een lekker kopje thee klaarstaat, elk nadeel heeft zijn voordeel..hahahahaha

Kelly

Op zich goed idee mam, alleen heb ik de tent mee en Kees de stokken en haringen, hahaha..... Ik heb hem wel eens de tent meegegeven, maar toen kon hij haast niet fietsen omdat er zo'n hoge stapel op zijn fiets zat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!