Dag 14 Pettneu

Regen, regen, regen.... Zoveel dat het niet in me op komt om mijn tent in te pakken. Als het droger wordt wil ik nog wel gaan fietsen, maar het ziet ernaar uit dat het zo blijft. Kees belde, hij gaat de berg over en komt dan ook lekker hier. Morgen wordt het beter. In de tussentijd gezellig spelletjes spelen met het fietsende gezin dat ik gisteren heb leren kennen...

Nat, koud, gelukkig kan ik hier binnen zitten. En omdat ik 2 nachten blijf, internet erbij! Leuk...

Straks komt mn skat!

Leuk om alle reacties te lezen, ook uit onverwachte hoek! Bedankt allemaal!!

Reacties

Reacties

Sjaan

Dat dacht ik wel- het valt me mee dat je niet terug gefietst bent om hem tegemoet te gaan.... Leuk dat jullie eindelijk weer samen kunnen fietsen- veel gezelliger, lijkt me

Marja

Fijn dat ie nu bij je is!

iris

ik verbaas me iedere keer weer wanneer ik je verhalen lees. Berg op vind ik al vreselijk knap maar berg af....brrr ik moet er niet aan denken. Het zweet staat al in mijn handen wanneer ik zo'n trip per auto doe...:) Petje af Kelly!!! Gezellig dat jullie nu weer met z'n tweetjes fietsen!!! Kun je je ervaringen direkt met iemand delen! Veel plezier samen! dikke x iris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!