Dag 9 Tübingen

Prachtweer, lekker shoppen, vriendelijke mensen die mijn fiets met zorg willen repareren, nieuwe kleren, lekker eten, zonnen, lachen, lachen, lachen. Even rust. Na bijna 900 km is dat wel lekker. Kees komt ook steeds dichterbij. Hij is langs de Rijn aan het fietsen, o.a. op zoek met wat aanwijzingen van mij naar iets dat ik voor hem heb verstopt langs de rivier. Misschien zien we elkaar over 2 of 3 dagen. Op 5 augustus 2010 hebben we elkaar voor het eerst ontmoet.
De komende dagen doe ik op verzoek niet zulke grote afstanden. Morgen de Schwäbische Alb over en dan een dagafstand van ongeveer 75. Overmorgen 60? Ik zal het wel zien....

Natuurlijk wil ik jullie ook bedanken voor al jullie berichtjes via sms en op mijn blog, erg leuk om te lezen en het doet me goed. Thanks!!

Reacties

Reacties

sjaan

Nog even en jullie kunnen samen verder fietsen- lijkt me veel leuker.....

Marlies en Jan

Ha lieve Kelly,
Ik ben bijgelezen... we zijn dus weer terug van onze vakantie! Met respect heb ik de kilometers doorgestruind. Mooie omgeving ga je tegemoet.! Hoop dat Kees je snel gezelschap kan houden en dat jullie samen kunnen opfietsen! Geniet van jullie 1 jarig jubileum! Als jullie terug zijn moeten we maar weer eens snel afspreken!
Kus voor jullie, Marlies. Ps: wil je aan Kees vragen of hij jouw mobiele nummer wil smsen aan mij, dan kan ik je ook zo nog eens een duwtje geven :-)

Kelly

Hey Marlies,

Wat leuk dat je een reactie hebt geplaatst! Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad?

Jan heeft trouwens mijn nummer! Weet niet meer waarom, maar op de barbecue laatst hebben we nummers uitgewisseld.

Liefs Kelly

Marlies

Hoi hoi, ik ontdekte dat ik zelf ook gewono je nummer heb :-) ... Komt helemaal goed!!
Heerlijke vakantie gehad, duidelijk minder weer, maar daarin waren we niet de enige :)
Tot snel!
Liefs!

Monique

wat een verhalen weer! :) leuk!
fijn dat jij zon hebt!! hier is t maar weer droevig!
Wanneer komt kees je ongeveer inhalen? kloppen de berekeningen nog?
veeeeel plezier nog!
liefs Monique

Tea

kellebel, wat een vakantie en belevenissen eigenlijk alles wat je maar wenst op kees na natuurlijk Wil die lieverd snel naar je toe moet eerst nog weer kadootjes zoeken langs de rievier ,hoe heb je het kunnen bedenken. veel reis plezier x tea

Marja

Hahahahaha ja Kelly is gek op kadootjes, geven, verstoppen en ontvangen :D

Ben benieuwd of Kees ze gevonden heeft, op naar je volgende verhaal.

Marja

Zo, helemaal weer bij! Hartelijk gefeliciteerd op deze bijzondere datum ;)

Laat je wel weten of de kadootjes gevonden zijn? Wij weten dat ie goed kan zoeken, anders had ie jou niet op de Camino gevonden, hahahaha

Kelly

Hahaha, het was gewoon een briefje, maar hij heeft hem gevonden! Daarom had ik er op de camping in Tübingen weer één verstopt. Heeft hij ook gevonden! Leuk hoor...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!