Op weg naar Rome, nog heel even wachten...

Gaten in de lucht

Is het te omschrijven? Het gevoel dat ik nu heb? Nog een paar nachtjes slapen, dan naar Rome! Innerlijk spring ik een gat in de lucht. Wel meer dan één trouwens. Maar dat dekt niet de lading (letterlijk gezien sowieso wat onlogisch). Als een verliefdheid, kriebels in mijn buik. Zoveel zin heb ik in deze reis.

Nu ik afscheid genomen heb op alle scholen, is het tijd om na te denken over de vakantie. Natuurlijk deed ik dat al in het afgelopen jaar, maar het komt nu ineens erg dichtbij. De voorbereidingen liepen wat anders dan andere jaren, gelukkig vervangen door goede ontwikkelingen, liefde en blijheid.

Maandag wil ik vertrekken. Hier is een overzichtskaartje van de hele route:

Gaten in de lucht, trappelend met mijn benen.... Reizen jullie weer mee?

Liefs Kelly

Reacties

Reacties

Lida

Hoi Kelly,

Grappig om te zien dat je ook langs Bregenz kom.
Wij stonden een paar weken terug op een camping in Lindau en zijn op de fiets naar Bregenz geweest.
Kelly héééééééé'l veel veilige km en ik reis weer met je mee.

Dikke knuffel :-)

Sjaan

Zeker weten: ik geniet van je reisverslagen! Dikke knuffel van Sjaan

Kees

hmm, nergens iets over dat ze mij ook gaat missen, snif

Marja

Hey lieve meid,

Wat laat, maar ik ga nu aan je reisverhalen beginnen, heb er nog wat voor de boeg!

sjaan

een heel jaar en hij haast zich naar je toe- wie had dat kunnen denken vorig jaar! Gefeliciteerd met je mannetje! Sjaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!