Dag 10, Sto. Domigno – Burgos 92,79 km (726,02)

Vroeg uit de veren en het weer is prima! De eerste 20 km zijn een heerlijke opwarmer. En een rust!!!Stilletjes denk ik erover om toch maar door te rijden naar Burgos. Heel geleidelijk stijgen en heel geleidelijk dalen. Heerlijk zonnetje en het uitzicht is ook nog aangenaam. Ik hebal veel van dit gezien, maar het stoort niet. In Belorado ga ik ontbijten en zie dat het niet zo ver meer is naar Burgos. Er volgen nog wel wat klimmetjes, maar mijn benen zijn er inmiddels aan gewend en ik hoef niet veel meer te lopen. Wanneer ik een half uur klim en nog niemand ben tegengekomen, zet ik mijn luisterboek op met Vlaamse sprookjes. Ik geniet. Wat foto's maken, rustig aan. Ik heb alle tijd. Zo'n 20 km kom iknog steedsniemand tegen. Ik kan een klein stukje van de route afsnijden, zo staat er getekend in mijn boekje en dat doe ik dan ook graag, want dat is waarschijnlijk weer een klim minder (Kan ze wel beter aan, maar ben er nog niet dol op).Ik besluit verder wel de route te volgen en op de aangegeven manier Burgos binnen te komen. Dat was dan wel een klim tot 14%, maar als ik datniet doe, rijd ik door grote industriegebieden Burgos binnenen dat lijkt me niet zo mooi.Het was het absoluut waard.Ik reed nu door een mooi bebost gebied. Als snel vind ik de camping en om 16.30 uur ben ik helemaal geïnstalleerd. Valt weer alles mee! Anja is ook in Burgos, we spreken af om morgen samen wat te gaan eten. Ik kan hier nog 2 dagen blijven, lekker van het weer genieten. Ik hoor dat het in NL niet zulk mooi weer is, dus neem het er nog even van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!